По завршувањето на Балканските и Првата светска војна, Ковачев работи како адвокат а потоа и судија во Софија и заедно со дејците од левицата на ВМРО,активно се вклучува во политичкиот живот на македонската емиграција во Бугарија.Во 1919 год. ја издава брошурата “Автономна Македонија“, во која јасно застанува зад идејата за автономна македонска држава. Во брошурата пишувана во предвечерието на Париската мировна конференција, Ковачев бара од бугарската власт “јасно и категоричко прифаќање на идејата за создавање на автономна Македонија како одделна,самостојна политичка единица во нејзините географски граници, под гаранција на Лигата на народите“.Притоа тој апелирал до бугарската влада и до бугарските политички партии да ги задолжат бугарските делегати на Париската мировна конференција да се застапуваат “за решавање на македонското прашање преку создавање на самостојна Македонија“...брошурата ја завршува со следната реченица: “А ако наспроти нашите очекувања, македонското прашање не биде решено, ние ќе најдеме сила и верба само во нашата еднодушност, за да ја продолжиме повторно борбата за извојување човечки правдини, какви што може да ни ги гарантира само една самостојна Македонија“.
Веднаш по донесувањето на решенијата на Париската мировна конференција, Ковачев меѓу првите најостро ќе протестира против “големата неправда што беше направена кон нас Македонците“ .Особена активност тој ќе пројави во консолидирањето и обединувањето на македонските емигрантски и бегалски маси и македонските револуционерни сили во Бугарија, посебно кога ќе почне да се врши силен идеолошки и пропаганден притисок од страна на Извршниот комитет на македонските братства во Бугарија,кoj потпаднал под влијание на бугарската власт.
Истапувајќи против антимакедонската политика на ИК на македонските братства и најенергично бранејќи ги изворните принципи за самостојност на македонското ослободително движење, Ковачев пишувајќи прилози за весникот “Автономна Македонија“, нивното делување ќе го нарече “политика на гробокопачите на Македонија“. Тој најдоследно и најупорно ќе продолжи да се залага за обединување на македонската емиграција и на раководните сили во македонското револуционерно движење.
На 4 Декември 1921 год. ќе биде формирана Македонската емигрантска федеративна организација (МЕФО),чиј главен идеолог и гласноговорник ќе биде Владислав Ковачев. Тој е избран за член на политичката комисија и станува еден од раководителите на МЕФО. Главната идеја на федералистите била “Создавање на Македонија во нејзините географски и економски граници, како самостојна политичка единица,како етапа за остварување на Балканска федерација “. Развивајќи ја идејата на МЕФО, Ковачев ги разработил и дефинирал термините: Македонци, македонски народ, македонско население, македонска душа, македонска борба... Како жесток приврзаник на идејата за создавање одделна држава на македонскиот народ Ковачев ќе истакне: “Ние треба еднаш засекогаш да разбереме дека нашиот спас е исклучително во нашите раце. Впрочем ослободувањето на Македонија пред се е дело на сите нејзини синови без разлика на вера и националност. Од нашата силна волја, од нашата длабока верба во светла иднина, како и од нашата сполотеност и еднодушност во значителен степен зависи реализирањето на нашиот идеал – создавање на самостојна Македонија! “
Ковачев најостро ќе реагира и против братоубиствата помеѓу Македонците во организацијата. Во името на “Штипската колонија во Софија“ на 28 Февруари 1923 год., тој упатил писмо-декларација до Тодор Александров, апелирајќи “да престанат еднаш засекогаш прогонувањата и братоубиствата меѓу нашите сограѓани“,посочувајќи ги примерите со Стојан Мишев и Ване Арсов,притоа укажувајќи му на Александров дека “ние треба нашите заеднички и сложни усилби да ги насочиме за спасување на нашата Татковина од нејзините денешни поробувачи“.
Дејноста на МЕФО набргу ќе згасне заради физичките ликвидации на нејзините членови. Голем дел од членовите на МЕФО ќе емигрираат од Бугарија. Ковачев согледувајќи ја новонастанатата ситуација, својата македонска дејност ќе ја продолжи во редовите на Илинденската организација, како член на раководното тело на истата.Во 1923 год., особено по Септемвриското востание во Бугарија, Илинденската организација постепено се ослободила од влијанието на Автономистичката ВМРО и се пројавила како вистински заштитник на македонското ослободително движење од бугарската државна политика. Како член на раководството на таа организација, Ковачев ќе биде потписник на познатиот Меморандум од 17 Април 1924 год., испратен до претседателот на бугарската влада поради “потчинувањето на македонското прашање и дејноста на македонската емиграција на бугарските државни интереси“, давајќи му притоа до знаење дека македонската емиграција треба “еднаш засекогаш да биде третирана НЕ како дел од бугарската држава, туку како независен политички елемент“.
Како искусен револуционер, Владислав Ковачев со воодушевување ја прифатил политичката платформа на ВМРО -Обединета на Димо Хаџи Димов, изложена со Мајскиот манифест од 1924 год., во кој главната цел била “Обединување на македонските сили во единствен револуционерен фронт за ослободување и обединување на независна и самостојна Македонија во нејзините природни, географски и етнографски граници“. И во последните писма од 2 Септември 1924 год., испратени до весникот “Независна Македонија“ само неколку денови пред неговата смрт, Владислав останува доследен на својот идеал, како што нагласил во писмата “Да ја видиме побргу нашата Татковина слободна и независна“.
Дејноста на Ковачев не останала незабележана од гробокопачите на Македонија – бугарската влада и нејзините агенти. Бугарската власт уплашена од Мајскиот манифест решила да ја уништи прогресивната македонска емиграција која сакала независна Македонија. Врз основа на смртната пресуда, по наредба на Ванчо Михајлов, на 13 Септември 1924 год. во Софија е убиен Владислав Ковачев. Неколку часа по неговото убиство, убиен е и Димо Хаџи Димов. Тој Септември е еден од најцрните во македонската историја. Тогаш доаѓа и до познатите Џумајски колежи, кога е обезглавена прогресивната македонска левица, од кои голем дел биле дејци на ВМРО - Обединета. Во Горна Џумаја е ЗАКЛАН бесмртниот поет на македонската слобода, авторот на неиздадената поема “Илинден“ – Арсениј Јовков. Тие денови се убиени и заклани над 300 прогресивни македонски дејци.
Бугарската пропаганда го земала македонскиот данок во крв. Македонците се убивале меѓу себе како кучиња. Иронијата да биде поголема, Ковачев е убиен од својот сограѓанин, од Штипјанецот Мирчо Кикиритков,пред очите на двете малолетни ќерки на Ковачев(најстарата ќерка Евгенија студирала во странство).
Кикиритков оставил кратки спомени за својата слепа активност во кои меѓу другото го опишал и убиството на Ковачев (за кого не знаел ни кој е,ни како изгледа,ниту зошто го убива) : “Ковачев живееше на улицата “Цар Борис“ спроти романската црква. Ние се сместивме на масата во една кафеана на истата улица од каде што набљудувавме и ја чекавме жртвата. Околу 12 часот Страхил ( Развигоров,исто Штипјанец) ненадејно стана и посочи еден човек: Ете го! Потоа Страхил излезе и сврте по улицата “Пиротска“. Јас останав во недоумица. Еден човек врвеше по тротоарот кон куќата каде живееше Ковачев. И тука ми дојде на помош една друга околност.На вратата излегоа неговите деца. Едното од нив викна: “Тате!“ Човекот на кого се однесуваше повикот, насмеан зачекори побрзо кон нив.Тоа и го издаде. Застанав зад неговиот грб и стрелав трипати. Падна како покосен. Но јас не го оставив. Се приближив кон него и стрелав уште трипати...Јас не знаев во што се состоеше вината на убиениот од мене Ковачев. Верував целосно во справедливоста на решенијата издадени од организацијата и сметав за свој долг беспоговорно да го извршам. До моето затварање не знаев дека Тодор Александров е убиен. Инаку, тогаш ќе му ги убиев и децата.“...